remove_red_eye 1736
favorite_border 1
share

مشاوره خانواده رایگان در پرند

مشاوره خانواده رایگان در پرند

مشاوره خانواده رایگان در پرند تلفنی که برای حل مشکلات خانوادگی تلفنی در پرند در بهترین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی خانواده مشاوره ازدواج در گروه مشاوره مالیم می باشد.

احتمالاً شما قبلا اصطلاحات فرهنگ فردگرایانه و جمع گرایانه را شنیده اید ، غالباً در متن توجه به تفاوت رفتار و نگرش بین دو نوع جامعه. بنابراین چه چیزی دقیقاً فرهنگ های فردگرایانه را از فرهنگ های جمع گرایانه متفاوت می کند؟

مشاوره خانواده رایگان در پرند
مشاوره خانواده رایگان در پرند

چند ویژگی مشترک فرهنگهای فردگرایانه عبارتند از:

وابستگی به دیگران اغلب شرم آور یا شرم آور تلقی می شود
استقلال بسیار ارزشمند است
حقوق فردی در مرکز قرار می گیرد

مردم اغلب تأکید بیشتری بر برجسته بودن و منحصر به فرد بودن دارند

مردم تمایل به اعتماد به نفس دارند

حقوق افراد بیشتر از اولویت برخوردار هستند

مرکز مشاوره خانواده رایگان در پرند تلفنی

در فرهنگهای فردگرایانه ، افراد اگر قوی ، متکی به خود ، قاطع و مستقل باشند ، “خوب” قلمداد می شوند. این در تضاد با فرهنگ های جمع گرایانه است که در آن ویژگی هایی مانند ایثار ، اعتماد ، سخاوتمندی و کمک به دیگران از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چند کشور که فرهنگ فردگرا محسوب می شوند عبارتند از ایالات متحده ، آلمان ، ایرلند ، آفریقای جنوبی و استرالیا.

فرهنگهای فردگرا غالباً با فرهنگهای جمع گرایانه بیشتری مقایسه و در تضاد است. در مواردی که جمع گرایی بر اهمیت گروه و همکاری اجتماعی تأکید می کند ، فردگرایی به مواردی از جمله:

در مواردی که افراد در فرهنگ های جمع گرایانه احتمالاً در دوران سختی برای کمک به خانواده و دوستان خود مراجعه می کنند ، کسانی که در فرهنگ های فردگرا زندگی می کنند بیشتر به تنهایی پیش می روند.

فرهنگهای فردگرایانه تأكید می كنند كه افراد باید بتوانند بدون نیاز به اتكا به كمكهای دیگران ، خود به تنهایی مشكلات را حل و یا به اهداف خود برسند. معمولاً از افراد انتظار می رود که هنگام مواجهه با عقب نشینی “خود را با بوت استراپس خود بالا بکشند”.

بهترین مشاوره رونشناسی خانواده رایگان در پرند

این تمایل به تمرکز بر هویت شخصی و خودمختاری بخشی فراگیر از فرهنگ است که می تواند تأثیر عمیقی بر عملکرد جامعه داشته باشد. به عنوان مثال ، کارگران در یک فرهنگ فردگرایانه به احتمال زیاد برای رفاه خود به جای منافع گروه ارزش قائل هستند.

این را با یک فرهنگ جمع گرایانه مقایسه کنید که در آن مردم ممکن است آسایش خود را برای منافع بیشتر دیگران فدا کنند. چنین تفاوت هایی می تواند تقریباً بر همه جنبه های رفتار از شغلی که فرد انتخاب می کند.

کالاهایی که می خرد و مسائل اجتماعی مورد توجه آنها باشد.

رویکردهای مراقبت های بهداشتی ، به عنوان مثال ، تحت تأثیر این گرایش ها هستند. فرهنگ های فردگرایی بر اهمیت هر شخصی که از خود مراقبت می کند بدون وابستگی به دیگران به او تأکید می کنند.

کسانی که در فرهنگ های جمع گرایانه هستند ممکن است بر تقسیم بار مراقبت با کل گروه فشار وارد کنند.

تأثیری که فرهنگ بر رفتار فردی دارد ، یکی از موضوعات اصلی مورد توجه در زمینه روانشناسی بین فرهنگی است. روانشناسان بین فرهنگی چگونگی تأثیر عوامل مختلف فرهنگی بر رفتار فردی را بررسی می کنند.

مشاوره حل مشکلات خانوادگی رایگان پرند آنلاین

آنها غالباً روی چیزهایی متمرکز هستند که در فرهنگهای مختلف جهان جهانی است و همچنین تفاوتها در جوامع.

یک پدیده جالب که روانشناسان بین فرهنگی مشاهده کرده اند نحوه توصیف افراد از فرهنگ های فردگرایانه در مقایسه با توصیف خود از فرهنگ های جمع گرایانه است.

افراد جوامع فردگرا خودپنداره هایی دارند که بیشتر به استقلال وابسته اند تا به وابستگی متقابل. در نتیجه ، آنها تمایل دارند خود را با توجه به خصوصیات و خصوصیات شخصی منحصر به فرد خود توصیف کنند.

شماره مشاوره خانواده در شهر پرند

فردی از یک فرهنگ فردگرایانه ممکن است بگوید “من تحلیلی ، کنایه آمیز و ورزشکار هستم”. این را می توان با توصیف خود افرادی که در جوامع جمع گرایانه زندگی می کنند ، در تضاد قرار داد ، که احتمالاً گفته می شود “من یک شوهر خوب و یک دوست وفادار هستم”.

اینکه این توصیفات شخصی بسته به فرهنگ چقدر متفاوت است؟

تحقیقات انجام شده توسط و نشان داد که در حالی که 60٪ از کنیایی ها (یک فرهنگ جمع گرایانه) خود را با توجه به نقش خود در گروه توصیف می کنند در حالی که 48٪ از آمریکایی ها (یک فرهنگ فردگرایانه) از مشخصات شخصی برای توصیف خود استفاده می کنند. 1

آگاهی روانشناسان از تأثیر مهمی که فرهنگ می تواند بر رفتارهای فردی و گروهی بگذارد. به منظور درک اینکه این تأثیرات تا چه اندازه می تواند قوی باشد ، ضروری است که به هر دو شباهت و تفاوت فرهنگ های جمع گرایانه و فردگرایانه توجه شود.

ارسال دیدگاه

message
email
person

open
تماس فقط از طریق تلفن ثابت
43 52 907 909